.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جزئیات ماجرای بمب گذاری دیشب کنسرت بنیامین از زبان خودش
براساس برخی گزارش ها کنسرت شب گذشته بنیامین بهادری در وین با دخالت پلیس ناتمام مانده است.

شمال نیوز به نقل از صبحانه، در میانه های برگزاری کنسرت تعداد 100 نفر نیروی پلیس با حضور در سال محل برگزاری حاضران در کنسرت را به بیرون هدایت کردند.

گفته می شود پلیس وین گزارش‌هایی مبنی بر بمب گذاری در محل برگزاری کنسرت را دریافت کرده است.

پلیس به یک خودرو مشکوک بوده است.

تاکنون گزارش های رسمی در این باره منتشر نشده است و مسئولان برگزاری کنسرت بنیامین توضیحی نداده اند.گفتنی است بنیامین پس از این اتفاق در بین مردم حاضر شد و برای شان آواز خواند که با استقبال گرم حاضران همراه شد.

بمب گذاری از زبان خود بنیامین

بنیامین بهادری برای کنسرت به اروپا رفته است. دیروز در اطریش کنسرت برگزار شد و حادثه ای رویداد که بیامین در این باره توضیح داده و این عکس را هم منتشرکرده که در لندن گرفته است و نوشته:



اينجا لندن است روز عشق اين جغرافيا، با گروه عشق.  امشب قراره با ايرانى ها و فارسى زبان هاى انگلستان به اصطلاح بتركانيم. ديشب هم در وين كنسرت فوق العاده اى بود و پس از چهارده آهنگ همخوانى عالى با هموطنان ايران و ايرانى دوست اونجا خبر دادند كه پليس اومده با خبر بمب گذارى(!) در كنسرت و از اين دست مزاحمت هايى كه تنها با يك تماس از تلفن همگانى ايجاد شد و از مردم خواستن كه سالن اصلى رو ترك كنند براى چك كردن و اين حرفا، هر چى گفتيم بمب كجا بود؟ «بمب انرژى همين مردمه» گوششون بدهكار نبود.  

خلاصه ديديم انقدر دارن بر اساس قوانين پيچيده خودشون لفت ميدن كه وقت داره از دست مى ره، با گيتار محمد و ترومپت عليرضا رفتيم دم ورودى سالن و شروع كرديم آهنگ هاى پايانى رو با مردم زمزمه كردن. به جرأت مى تونم بگم اين بخش پايانى بدون ميكروفن در جمع مردم مشتاق تر و پايه تر از خودمون بيشتر از هر اجرايى سرحالمون كرد  همينه! 

ما واسه از عشق خوندن در هيچ شرايطى كوتاه نميايم دقيقاً شبيه اجراهايى كه اين چند روز تو خيابون داشتيم كار خدا رو مى بينيد؟  انگار داشتيم تمرين مى كرديم واسه ديشب!

امشب هم خدا بخواد با يادآورى روز عشق ايرانى خودمون (سپندارمذگان) براى همه دنيا ميخوايم لندن رو بتركونيم مى خواستم به پليس هاى ديشب بگم هر كى گفته اينجا بمب گذارى كردن راست ميگه ولى شما هرگز بمبى پيدا نمى كنيد چون كسانى در قلب ما بمب كار گذاشتند ولى خب زبانم ضعيفه. 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.